Usted está aquí: Inicio Noticias EMPLEO Y PROMOCION ECONOMICA Kanpania eta Proiektuak 2019ko Hondartzaina Enplegu Deialdia

2019ko HONDARTZAINA ENPLEGU DEIALDIA
2019 Apirila / Abril

SARRERA

Apirilako 1etik 23ra, Bizkaiko hondartzetan hondartzainako lanpostu C.V hartze aldia zabaltzen da.

PROFILA
  • 18 urte baino gehiago.
  • Gizarte trebetasunak (Herritarrekin erlazionatzeko gaitasuna).
  • Taldean lan egiteko gaitasunak.
  • Denbora eta geografia eskura
  • Hizkuntza: Euskera
  • Gidabaimena
BALORATUKO DA
  • Hizkuntza: Ingelesa.
  • Ibilgailu propioa.
ENPLEGU INFORMAZIOA
  • Kontratazioa "Bizkaiko Hondartzetarako" da zerbitzuaren beharren arabera.
  • C.V. hautatutakoak, elkarrizketa pertsonal bat egingo dute, posizio honetarako egokitzat jotzen diren pertsonek Lan-burtsa parte hartuko dute, eta bertatik kontratatuko dira denboraldian eta etorkizuneko ordezkapenetarako.
ESKAERAK
  • C.V bidaltzeko posta elektronikoa: Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla.
  • Telefonoa: 944.243.174