Usted está aquí: Inicio INICIO Ayuntamiento Teléfonos y emails BERRIAK Sopela Sopelak TAO gunea ordaintzeko aplikazioa estreinatu du

Sopelak TAO gunea ordaintzeko aplikazioa estreinatu du

• Aplikazio berriak, ElParking izenekoak, mugikorretik araututako aparkalekuaren ordainketaren kudeaketa eskaintzen du.
  • Ordainketa errazteaz gain, Udalak espero du aplikazio honek Covid-19ari dagokionez, TAOren tiketak banatzen dituzten makinetan ilarak sortzea ekidin eta txanponak eskuz ukitzea saihesten lagunduko duela.
  • TAO uztailaren 1etik irailaren 30era egongo da martxan, goizeko 10:00etatik 20:00etara.

Gaur, uztailak 1, asteazkena, TAO denboraldia hasiko da Sopelako hondartzen inguruan (Barinatxe eta Arrietara-Atxabiribil). Aurten, araututako aparkatzeko zerbitzua berrikuntza garrantzitsu batekin dator: Sopelako Udalak eta enpresa emakidadunak ElParking aplikazioa jarri dute martxan, TAO guneko tasak mugikorraren bidez ordaintzea errazten duen sistema berria.

Nobedade honekin erraz erabiltzeko aplikazio bat eskaini nahi da, herritarrentzat funtzio erabilgarriak dituena. Parkimetroko ordainketan ez bezala, gidari batek TAOko aparkatze-tiketa aplikazioan ateratzen duenean, denbora luzatu ahal izango du, kontsumitu gabeko denboraren dirua berreskuratu ahal izango du eta gune arautuko bere tiketarekin lotutako abisuak eta jakinarazpenak jaso ahal izango ditu.

Gainera, herritarrek app bera erabili ahal izango dute Estatuko 100 hiri baino gehiagotan (Errenteria, Etxebarri, Getaria, Getxo, Gorliz, Irun, Orio, Donostia eta Zumaia, besteak beste) aparkatzea ordaintzeko, eta autoaren erabilerarekin lotutako beste zerbitzu osagarri batzuk ere izango dituzte.

Aplikazioa eskuragarri dago iOS edo Android sistema eragilea duten telefono adimendunetarako, eta doan deskarga daiteke aplikazioen denda ofizialetan. Informazio gehiago, hemen:  https://elparking.com/aparcar-en-sopela

Herritarrei arreta emateko telefonoa eta zerbitzua emateaz arduratuko den enpresa berriaren lokala honako hauek dira: Bidebieta kalea 4, lonja, beheko solairua (eskuinean). Telefonoa: 672 770 708.

ElParking aplikazioari buruz

ElParking zerbitzu anitzeko aplikazioa da, eta Estacionamientos y Servicios (EYSA) taldekoa. Plataformak hainbat zerbitzu eskaintzen dizkie gidariei, eta aparkaldi arautua (aparkaleku publiko eta pribatuetan), teleordainketa eta gasolindegietan depositua betetzea bateratzen dituen aplikazio bakarra izatera bideratuta dago. Helburua mugikortasun-zerbitzuak hurbiltzea da, bai hirietakoak bai hiriartekoak, erabiltzaileei plataforma bakar batetik zerbitzu desberdinak eskuratzeko modu erosoa eskaintzeko, eguneroko bizitzan duten esperientzia hobetuz. Aparkalekuen kasuan, ElParking kutsatzeak murrizteko irtenbide eraginkor gisa aurkezten da, izan ere, lur gaineko aparkalekuak ordaintzeko aukera ematen du; lurpeko aparkalekuak erreserbatu, ordaindu eta sartzeko aukera ematen du; gasolindegietan, bidesarietan, IATetan eta gehiagotan ordaintzeko aukera ematen du, hori guztia telefono mugikorretik eta bestelako azalerarik ukitu gabe.

HERRITAREN ARRETARAKO BULEGOAREN ORDUTEGIA:

- Astelehenetik ostiralera: 10:00etatik 14:00etara eta 16:00etatik 18:00etara.