Sopelak Tour Eguna ospatuko du abuztuaren 21ean Udaletxeko plazan, 10:30etatik 14:30etara

Eusko Jaurlaritza, Foru Aldundiak eta EAEko hiriburuetako udalak akordio batera iritsi dira Frantziako Tourreko 2023ko Grand Depart Bilbotik antola dadin eta lehen etapetan EAEko geografiaren zati handi bat zeharkatu dezan. Hori aprobetxatuz, Bizkaiko Foru Aldundiak eta Bizkaiko hainbat udalek Tour Eguna deituriko jarduerak ospatuko dituzte. Horien bidez, publiko guztien artean bizikletaren erabilera sustatu nahi da, bai eta Tourraren hurrengo edizioaren emozioa aurreratu ere.

Sopelak, zehazki, abuztuaren 21ean hartuko du Tour Eguna Udaletxeko plazan, 10:30 eta 14:30 bitartean. Orokorrean, bizikletarekin loturiko jarduera eta tailer desberdinak eskaintzen dira. Horrez gain, Ugeragako txirrindularitza-taldeari eta Joane Somarriba txirrindulariari omenaldia egingo zaie, txirrindularitza sustatzeko herrian egin duten lana aitortzeko.
 Antolatutako ekintzen artean hauek nabarmentzen dira:

• Hezkuntza-ikasgela bat, non, jolasaren bidez eta Maxoo Tourreko maskota ofizialaren eskutik, txirrindularitzan, bizikletaren ezagutzan eta 14 urtera arteko neska-mutilen oinarrizko arauen ezagutzan sakontzen den.
  • Bide-segurtasuneko gela bat, non modu seguruan bizikletan ibiltzen ikasteko, arauak jokoen bidez ezagutzeko, ekipamendu egokia erabiltzeko eta bizikletaz ibiltzean behar bezala jokatzeko jardungo den.
  • Lantegi-gune bat, bizikleta mantentzeari eta konpontzeari buruzko oinarrizko nozioak ikasteko, bai eta lapurretak saihesteko babesari buruzkoak ere.
  • Bizikletak aukeratzeko eta probatzeko gune bat, non pertsona espezializatu batek erabiltzaile bakoitzarentzat egokiena den bizikleta motari eta tailari buruzko aholkuak ematen dituen, dauden moten arteko zalantzak argituz; hiriko bizikletak, errepidekoak, mendikoak, tolesgarriak, elektrikoak.
  • Bizkaiko Txirrindularitza Federazioak zerbitzu bat eskaintzen du bizikleta pertsona bakoitzaren biometriara egokitzeko (aulkiaren, eskulekuaren eta abarren altuera eta inklinazioa), eta pertsona bakoitza bere bizikletarekin joan daiteke bertara.
  • Hastapenetarako pista bat, espezialistek gainbegiratua, 2 eta 10 urte bitarteko haurrak bizikletaren erabileran ohitu daitezen.
  • Txirrindularitzan hasita dauden 6-14 urteko haurrentzat egokitutako pump track pista.
  • Bizikleta elektrikoak eta desgaitasuna duten pertsonentzako egokitutako bizikletak probatzeko eremu bat.
  • Euskaltel-Euskadik jarritako karpa bat, arrabola simulagailuekin.
  • Frantziako Tourraren historiari eta Bizkaiko Tourraren historiari buruzko erakusketak.