Hiru pertsona ikertuta delituak egiteagatik

Sopelako udaltzainak hiru pertsona ikertzen ari dira azken astean: bi bide-segurtasunaren aurkako delituengatik eta beste bat lesioengatik.

Lehenengoak maiatzaren 10ean eta 11n Sopelan jarritako prebentziozko kontrol banatan harrapatu zituzten administrazio-baimenik gabe gidatzen: gidari batek ez zuen inoiz gidabaimenik lortu, eta beste gidari batek saldorik gabe gidatzen zuen, trafikoko arau-hausteak egin ondoren hainbat puntu kentzeagatik. Bi kasuetan epaiketa azkarrak egiteko datak zehaztu ziren.

Erasoa

Ikertuetako hirugarrena, paseatzen ari zirela txakurren arteko liskarra zela-eta parke batean beste pertsona bati eraso egin ondoren. Antza denez, erasotzaileak salatzailea lurrera bota zuen eta hainbat ukabilkada eman zizkion lurrean zegoela. Lesioak eragin zizkion, eta osasun-laguntza behar izan zuen.

Erasotzailea identifikatu ahal izan zutenean, Udaltzaingoaren egoitzara deitu zuten, ikertu gisa, eta, ondoren, epailearen egoitzara noiz deituko zain geratu zen.